Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Een hartpatiënt vertelt zijn ervaringen zoals hij die heeft beleefd in het Jeroen Bosch Ziekenhuis te 's-Hertogenbosch en het UMC (Universiteit Medisch Centrum) te Utrecht. Auteur Frits van Hintum vindt het Jeroen Bosch ziekenhuis klantvriendelijk, zowel de artsen als het verplegend personeel. Door alle fusies en samensmelting van disciplines logistiek nog wankelend. Veel te luid giechelende verpleegsters, ook 's nachts. Meestal storend vond hij de hoge hakken parade van dokters assistentes met modieuze laarzen. 'De dames hoor je al van ver aankomen, door de gangen klinkt: "Klak, klik, klak, klik, daar kom ik...!'"
Het UMC is een pitstop ziekenhuis, de patiënt gaat op de krik, vier nieuwe banden, laten zakken en verder met de race van het leven. Efficiënt en uiterst deskundig. Voor zo'n groot ziekenhuis een verbazend goede