Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En los últimos 5 años, con el auge del fenómeno de la inteligencia emocional, se han publicado diferentes estudios en los ámbitos de la psicología y la sociología sobre el impacto de la misma en los ámbitos de gestión de las organizaciones y de los recursos humanos. Estos conceptos están relacionados con la inteligencia afectiva y la gestión del conocimiento y son básicos para determinar la reputación e imagen de las organizaciones. Las diferentes publicaciones revisadas pueden resumirse en este Decálogo del liderazgo afectivoÿ sobre el que se centra el contenido del libro y que es una propuesta original para el mismo. El libro finaliza cono los 10 pecados capitales del gestor del siglo XX. Para amenizar el contenido del libro se introducirán ejemplos breves de gestión basados en el mundo del fútbol, la política o la empresa.