Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
No less versatile in his writing than in his installations, films, architecture and sculpture, Liam Gillick unites his critical essays in this collection, most of which were originally printed in art magazines or exhibition catalogues. Lauded for his ingenious reinterpretation of Conceptual and Minimalist art, Liam Gillick has often used language, whether in type on a wall or on a page, as a site of artistic, theoretical and political intervention. He reveals himself here as a witness of and major actor in the largely European 1990s art scene that included Philippe Parreno, Pierre Huyghe, Carsten Höller, Angela Bulloch, Douglas Gordon and Rirkrit Tiravanija. A key publication of discussions, references, and artistic engagements of the 1990s, the book also allows an examination of the renewed importance at this time of Felix Gonzalez-Torres, John Baldessari and Allen Ruppersberg.