Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From grassroots campaigns and activism to top-down initiatives for and against curricular reform, this open access book investigates the movement to integrate LGBTQ+ history into high school history courses in the USA. Stacie Brensilver Berman charts the development of the movement from the founding of the Gay, Lesbian and Straight Education Network (GLSEN) and the passing of the Fair, Accurate, Inclusive, and Respectful (FAIR) Education Act in California, to the resurgence of conservative thought after the 2016 election. Based on 13 interviews with high school teachers about integrating LGBTQ+ history in their classes, the author reveals the challenges inherent to K-12 curricular reform amid the reluctance of a conservative nation and many of its school systems to consider an alternative vision. The book offers the first detailed portrait of a prophetic minority of educators and activists championing a more inclusive and accurate vision of American history. The book includes a Foreword written by Blanche Wiesen Cook, Distinguished Professor of History and Women's Studies at the City University of New York, USA, and Robert Cohen, Professor of Social Studies, Education, at New York University, USA.
The ebook editions of this book are available open access under a CC BY-NC-ND 3.0 licence on bloomsburycollections.com.