Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Digital games have moved from being a peculiar marginal phenomenon to become an established element of popular culture. However, the interfaces between digital games and religion are still largely unknown. The present volume closes this gap, on the one hand examining the publication, reception and production of religious content in digital games and on the other inquiring into the ways in which the representatives of religion are responding to the medium of digital games. The foundations for religious studies research into digital games that are developed here represent an initial systematic contribution to a field of research that is currently arising through a synthesis of religious studies and game studies. The volume also provides information about the significance, potential and risks of digital games, particularly for the field of religion, but without reproducing distortingly enthusiastic or overanxious patterns of interpretation.