Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'édition 2024 de L'État du management propose un panorama varié des recherches du laboratoire Dauphine Recherches en Management (DRM). Elle mène des réflexions autour de la sobriété (dans l'industrie de la mode) ou de l'évaluation de la durabilité des organisations (ici dans sa dimension sociale). Elle approfondit également des préoccupations managériales classiques ( dispositifs de contrôle, pratiques de consommation, transformations des métiers, transformations de l'industrie, légitimité de l'organisation) auxquelles l'actualité donne une acuité particulière : scandale Orpea, controverse autour de la mode pudique, nouvelles régulations européennes sur les activités publicitaires, arrivée de l'IA dans les métiers de l'audit, par exemple. Une synthèse de la vie des affaires (octobre 2022- septembre 2023) complète cette édition.