• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Less Contact, More Impact

How to Win Buyers' Trust in a Turbulent Digital World

Jochen Roef, Jozefien Geyter, Carolien Boom
Paperback | Engels
€ 29,99
+ 59 punten
Verwachte beschikbaarheidsdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Customers today demand a highly personalized and unique purchasing experience: they require expert guidance in a purchasing process that is relevant and efficient from start to finish. Less Contact, More Impact explores the dynamics of corporate sales today and in the future as a function of trust and cooperation. The RIO model developed by Belgium-based Blinc Sales Institute marks the evolution of a new era in which genuine contact between client and salesperson is crucial to meeting the challenges of customer expectations. The goal of this book is to guide sales in the digital age in order to achieve maximum personal impact, better results, and consistent customer satisfaction in a minimum amount of time.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789401473422
Verschijningsdatum:
8/02/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
173 mm x 241 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 59 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.