Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Customers today demand a highly personalized and unique purchasing experience: they require expert guidance in a purchasing process that is relevant and efficient from start to finish. Less Contact, More Impact explores the dynamics of corporate sales today and in the future as a function of trust and cooperation. The RIO model developed by Belgium-based Blinc Sales Institute marks the evolution of a new era in which genuine contact between client and salesperson is crucial to meeting the challenges of customer expectations. The goal of this book is to guide sales in the digital age in order to achieve maximum personal impact, better results, and consistent customer satisfaction in a minimum amount of time.