Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
On est au théâtre et ça se passe comme si on avait une pensée fulgurante en tête. Ou un cauchemar. Le personnage trace une seule longue phrase qui essaye de ne pas se perdre dans les rues trop droites. Il essaye de trouver une respiration. Un souffle. Nouveau ou ancien. Il tente quelque chose, on pourrait dire : une aventure. Le personnage entre dans une ville qu'il ne connaît pas. Les plus grands voyages sont urbains et l'excès de lumière électrique est plus obscur que les forêts de Brocéliande. L'employé de bureau du roman dit : « On ne peut pas se retrouver sans se perdre. La seule façon sûre de ne pas se trouver c'est de ne pas savoir qu'on est perdu. »