• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Les transitions du préscolaire au scolaire E-BOOK

Approches empiriques

Julie Myre-Bisaillon, Frédéric Torterat
E-book | Frans
€ 19,08
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Le passage de la petite enfance à l'enfance ne se réduit évidemment pas à un intervalle de quelques semaines au cours desquelles tout se matérialiserait, entre socialisation et acquisition. Concrètement, ce sont de multiples transitions qui permettent à l'enfant d'entrer dans des apprentissages formalisés. Particulièrement sensibles, ces moments concernent le secteur scolaire sans exclusive. Outre le contexte familial, les milieux de la crèche et des gardes d'enfants contribuent à concilier la bienveillance nécessaire à ces âges avec les exigences de la (pré)scolarisation. D'un seuil à l'autre, ce sont les manières dont se travaillent de telles transitions en contexte socio-éducatif qu'interrogent ici vingt auteur.e.s.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
242
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782140179822
Verschijningsdatum:
17/05/2021
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.