Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Les Marques Pour les Nuls E-BOOK

Bill Chiaravalle, Barbara Findlay Schenck, Benoît Heilbrunn
E-book | Frans | Pour les nuls
€ 16,99
+ 16 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving


Bienvenue dans les coulisses des marques !










Pourquoi un ado branché accepte de payer une fortune une paire de Converse, alors qu'il ne s'agit que de petites chaussures de toiles sans particularité technique aucune, ni confort particulier ? Pourquoi un consommateur lambda accorde-t-il plus facilement sa confiance à un ordinateur portable Hewlett-Packard ? Pourquoi Vuitton continue-t-elle de faire briller les yeux de millions de personnes et pourquoi est-elle aussi copiée ?


Le pouvoir des marques réside bien au-delà d'un logo ou d'un simple nom. Le secret d'une marque, c'est son image globale, depuis le look choisi pour ses campagnes de publicité jusqu'à sa relation clients. La " promesse " d'une marque gagne (ou non) la loyauté, la fidélité d'un consommateur. Et c'est cette loyauté et cette confiance, cette promesse, que vous vendez lorsque vous vous appelez Converse, HP ou Vuitton. Et que vos concurrents vous envient !


À quoi sert une marque ? Comment créer sa marque ? Comment positionner et valoriser une marque ? Comment l'utiliser dans le cadre de la publicité ou de la promotion ? Qu'est-ce que le storytelling ? Quels sont les pièges à connaître ? Quand faut-il choisir de " tuer " une marque ? Etc.


Que vous soyez chef d'entreprise ou chef de produit, ou que vous soyez simplement curieux de mieux comprendre les rouages des marques en tant que consommateur, quel que soit votre univers, votre savoir ou votre business, Les Marques pour les Nuls décryptera pour vous l'univers des marques et vous livrera un ensemble de connaissances fondamentales et de conseils pratiques.



Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Frans
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782754024648
Verschijningsdatum:
16/02/2011
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Bestandsformaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 16 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.