Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alors que l'école peine à transmettre des connaissances dans un monde où les modes d'information évoluent et que la société s'interroge sur l'acquisition des valeurs face à leur relativité, l'Église se pose elle aussi des questions sur ce qui est à l'oeuvre au coeur de la catéchèse. Car la rupture de transmission touche de plein fouet l'Église catholique. De ce fait, les formes de la catéchèse varient selon les lieux, les rassemblements revêtent une importance décisive, les expériences sont diversifiées. Le défi consiste donc plus que jamais à définir des modèles catéchétiques nouveaux. " Dans un monde qui ne se tourne plus ou beaucoup moins vers l'Évangile pour répondre aux questions cruciales et brulantes de son existence, il faut sortir du schéma prégnant d'une catéchèse enseignante qui entretient une foi déjà là pour une catéchèse plus communicationnelle et dialogique dont le but premier est de faire que la Parole de Dieu puisse prendre la parole. "