Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage est le fruit de trois recherches menées dans la région Grand Est sur l’évaluation des activités périscolaires mises en place en 2013, conséquemment à la décision du ministère de l’Éducation nationale de créer des dispositifs visant à lutter contre l’échec scolaire à l’école primaire. Ces recherches étudient, du point de vue des enfants, leur expérience et les compétences acquises au sein des Temps d’Activités Périscolaires (TAP), la réussite éducative au sein des Nouvelles Activités Périscolaires (NAP) et leur bien-être au sein de l’Aménagement du Temps de l’Enfant (ATE). Les auteurs posent d’abord des aspects théoriques, relatifs aux éléments historiques sur l’évolution des rythmes scolaires et des temps de l’enfant, aux enjeux contemporains et aux dispositifs scolaires.