Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comment des enfants d'origines diverses vivent ensemble au sein d'une classe ? Un anthropologue spécialisé en cinéma et un chercheur en éducation comparée ont travaillé pendant trois ans dans deux classes d'écoles primaires en Roumanie et en Italie. L'objectif était de réaliser deux films qui serviraient ensuite de supports à une étude rédigée à quatre mains. Les questions posées cherchaient à comprendre comment les enfants devenaient acteurs d'un film sur leur classe, leur école, les paysages qu'ils habitaient.