Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage est consacré à l’examen rigoureux des conditions de l’efficacité pédagogique en situation de formation d’adultes. Sous l’angle méthodologique, deux démarches complémentaires sont utilisées : d’une part, des entretiens systématiques auprès de 17 chercheurs, experts des questions pédagogiques en formation, et d’autre part, l’analyse de la littérature internationale récente (2014-2023) sur l’efficacité en formation et sur les différents aspects de cette efficacité, dont les comparaisons entre les méthodes dites « traditionnelles » et différentes modalités dites « innovantes », en particulier celles ayant recours aux technologies digitales.