Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In connecting the formation of musical identity with the ways that musical skills and knowledge are taught and learned, this exciting new study illustrates how complex, multifarious, and fascinating questions of musical identity can be. Each chapter features a different case study situated in a specific national or local socio-musical context, spanning twenty different regions across the world. Each study is grounded in qualitative data gathered through interviews, observations, and other ethnographic methods. Discussions consider how research participants construct their musical identities in relation to their experiences of formal and informal music teaching and learning. Participants are both older and younger and range from Ghanaian or Balinese villagers, festival-goers in Lapland, and children in a South African township, to North American and British students, adults and children in a Corfiot brass band, and Gujerati barbers in the Indian diaspora.