Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Today's businesses heavily rely on IT services to run their processes efficiently. This means that IT departments and IT service providers are being forced to embrace modern quality methods in an effort to remain competitive in increasingly complex markets. While promising concepts such as Lean Six Sigma have achieved great success in manufacturing environments, its application to IT services can be a challenging task. In this book, Markus H. Dahm and Csaba Mohos provide detailed insights on how to address these challenges by offering a hands-on approach to:- Core concepts of Lean Management, Six Sigma and Lean Six Sigma- Possibilities for integrating Lean Six Sigma in companies' organizational structures- Key success factors of a Lean Six Sigma implementation- Applying Lean Six Sigma to ITIL and its "Continual Service Improvement" componentFeaturing case studies, experiences and suggestions from a variety of European companies which use Lean Six Sigma in their IT organizations, this book is a well-founded and valuable companion for practical use!