Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book proposes that the key ingredient to effective leadership is trust and that leaders must earn the trust of their colleagues to be successful. The author uses his experience as a CEO in Mexico, a low trust society, as the basis of his model of trust leadership, which incorporates empathy and servant leadership principles. This book bridges the gap of abstract leadership concepts to practical application and implementation of leadership principles. Scholars can learn from the first-hand experience of the author as CEO while leaders can become more effective by grasping the theoretical underpinnings of leadership that the author offers.