Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the leadership education and cultural adaptation of Chinese MBA students in a US institution. The study participants were four Chinese MBA students from an American Graduate Business School (AGBS). This study adopted a framework based on Development Model of Intercultural Sensitivity and the Social Learning Theory. The qualitative data from individual interviews and observations gave this study a richly detailed context. The findings provide a good understanding of leadership education experiences of the future economic leaders from China, and to reveal their learning characteristics, cultural adjustment experiences along with their leadership development. In addition, recommendations in the final chapter of this qualitative case study may provide useful information for US higher education practitioners to improve education programs for Chinese MBA students and other international student groups at large