• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Vrije tijd & Cultuur
  3. Kunst
  4. Le téléspectateur face à la publicité : l'œil, l'oreille, le cerveau

Le téléspectateur face à la publicité : l'œil, l'oreille, le cerveau E-BOOK

Rencontres sur "Œil, cerveau et comportement du TV spectateur" : 1er Colloque international sur le comportement du téléspectateur face à la publicité, 16 mars 1988, Paris

Derrick de Kerckhove, Jean-Marie Pradier, Marie-Claude Vettraino-Soulard, Simon J. Thorpe, Herbert Zettl
E-book | Frans
€ 6,99
+ 6 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Le cerveau de l’homme est autant susceptible de se laisser abuser, que de se jouer de la séduction publicitaire. Des spécialistes de la recherche neuroculturelle, chercheurs dans différentes disciplines, réunis à l’occasion du premier colloque international sur le comportement du téléspectateur face à la publicité organisé à Paris à l’initiative de la Société MEDIATOP, exposent comment et pourquoi.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
166
Taal:
Frans

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782402279772
Verschijningsdatum:
31/12/1988
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 6 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.