Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Que vous soyez dirigeant d'entreprise, cadre, commercial, vendeur, étudiant ou à la recherche d'un emploi, vous avez, ou vous aurez, affaire au marketing direct. Le marketing direct, ou vente directe, rassemble toutes les techniques de communication pour vendre sans intermédiaire. Et il connaît un succès considérable. Par la diversité de ses outils, le marketing direct a sécrété un vocabulaire spécifique qui exigeait un guide synthétique des mots techniques à connaître : mailing, phoning, coupon-réponse, cœur de cible, split-run, vente par réunions, etc. Ce guide rassemble les 179 mots-clés dilués dans les nombreux ouvrages consacrés au marketing direct. Il les explique, les commente, les illustre d'exemples concrets, faciles à consulter grâce au classement alphabétique.