Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Principaux thèmes traités: - Principes généraux du droit, bases applicables aux contrats et principaux contrats du domaine publicitaire (mandat, entreprise, affermage, entre autres) - Droit publicitaire public - Droit publicitaire privé - Modèles des principaux contrats fréquents dans le domaine de la publicité, règles d'autocontrôle de la branche Publicitaire - Organisations de la branche de la communication
Les chapitres consacrés à ces divers thèmes sont largement enrichis par des exemples et/ou des références jurisprudentielles.