Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Umweltargumente sind in der Gewichtung durch denVerbraucher so bedeutsam, dass das Marketing dieseals Verkaufsargument einsetzen kann.Umweltkommunikation verfolgt das Ziel, durch dieMarktpositionierung mit Umweltargumenten einewirkungsvolle Profilierung gegenüber der Konkurrenzzu erreichen. Anhand zahlreicher Beispiele aus derPraxis zeigt die Autorin Annette Schröder, dass diewerbliche Herausstellung unternehmerischenUmweltengagements jedoch aus rechtlicher Sicht nichtunproblematisch ist und gibt einen Überblick über diewettbewerbsrechtlichen Rahmenbedingungen, innerhalbwelcher sich die Umweltkommunikation bewegen muss.Das Buch richtet sich an Marketingmanager,Wirtschaftswissenschaftler, Juristen und Verbraucher.