Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Packed with contemporary examples from the business world, this is an exciting and engaging text which explains how language works in business, how to analyse it and how to use it in an informed and creative way.
The book is split into three parts, which look at business communication from corporate, management and employee perspectives. Wide-ranging in nature, it explores a variety of topics ranging from stakeholder communication and brand narratives to managing conflict and self-branding. Each chapter contains ample opportunity for readers to put new skills into practice, while case studies act as springboards for further discussion.
This is essential reading for students of both language and business-related disciplines, both during and beyond their studies. It is also an indispensable resource for teachers of business communication.