Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le management et la gestion des ressources humaines des organisations publiques se sont profondément transformés ces dernières années, notamment sous l'impulsion décisive du courant de la «nouvelle gestion publique». Les investissements consentis dans le développement de programmes de formation internes et externes, en particulier à l'intention des cadres, sont considérables, sans que leur utilisation concrète par le personnel en place ne soit réellement connue. Ce travail de recherche, conduit dans le cadre du Programme national de recherche 43 «Formation et emploi» comble une partie de cette lacune, puisqu'il analyse les comportements de formation continue du personnel, en observant en particulier l'incidence exercée par les pratiques de management axées sur les performances (contrat de prestations, contrat de performances). Les résultats obtenus apportent des enseignements utiles autant au champ théorique de la formation continue qu'aux acteurs impliqués pratiquement dans les processus formationnels.