Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El texto aborda la fundamentación y el tratamiento didáctico a uno de los problemas lingüísticos, didácticos y pedagógicos más controvertidos de la educación, la enseñanza de la ortografía. En su contenido se transita desde los fundamentos teóricos que requiere el maestro para dirigir el aprendizaje hasta cómo lograrlo con calidad. Se abordan conceptuaciones, la concepción curricular de la enseñanza de la ortografía en la escuela primaria, criterios sobre los métodos y procedimientos de enseñanza, y se presenta una experiencia didáctica validada en la práctica educativa sobre cómo enseñar el uso de los signos de puntuación en escolares primarios que cursan el sexto grado.