Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Esta publicación refleja la investigación desarrollada por CEU-CEFAS, en colaboración con la Cátedra de Memoria, Historia e Identidad del Instituto CEU de Estudios Históricos, centrada en los conocimientos históricos de los jóvenes españoles. Para ello, se realizó una prueba a universitarios españoles e internacionales para evaluar: a) el nivel de conocimientos sobre diferentes hechos históricos; b) la identificación de posibles sesgos en los conocimientos; c) la opinión sobre el grado de objetividad de las clases de Historia en el centro educativo; d) las fuentes de información utilizadas para adquirir conocimientos históricos; y e) el sentimiento de orgullo por el pasado histórico de España o el país de origen, en el caso de los estudiantes internacionales