Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The advent of multimedia technology have brought to language teaching and learning several new perspectives on the use of audiovisual formats. These have broadened the avenues from the teaching of the so called traditional approaches to new innovative pedagogical ones which have introduced into their theoretical framework the use of this technology. In effect, exploiting the wide range of possibilities through the different modalities that this modern tool has come to offer, not only has challenged researchers and material developers, but educators and learners as well. Therefore, it is important to investigate how this technology may benefit or facilitate the processes of Second Language Acquisition (SLA).