Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In meiner Arbeit "Kundenzufriedenheit und Kundenbindung im technischen Vertrieb von Medizintechnikprodukten in nationalen B2B-Märkten" für den Studiengang Vertriebsingenieur, technischer Vertriebsmanager, untersuche ich den entscheidenden Einfluss des After Sales Service auf die Kundenzufriedenheit. Dabei habe ich spezifische Kundenzufriedenheiten in unserem Bereich ermittelt, indem ich bewährte Methoden wie den Net Promoter Score (NPS) und den Customer Satisfaction Score (CSAT) angewendet habe. Diese Methoden ermöglichen es, detaillierte Einblicke in die Zufriedenheit unserer Kunden zu gewinnen und deren Loyalität zu messen.Durch den Vergleich der erhobenen Daten mit bestehenden Theorien und wissenschaftlichen Abhandlungen konnte ich fundierte Erkenntnisse gewinnen. Diese Erkenntnisse nutzte ich, um gezielte Maßnahmen zur Verbesserung der Kundenzufriedenheit und zur Stärkung der Kundenbindung abzuleiten. Mein Ziel war es, praxisnahe und umsetzbare Strategien zu entwickeln, die nicht nur die Zufriedenheit unserer Kunden erhöhen, sondern auch langfristige Geschäftsbeziehungen fördern.