Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het twaalfjarige weesmeisje Lissanda heeft magische krachten en die blijken veel sterker dan ze ooit had gedacht. Samen met Valdemar, de jongen met wie ze uit het weeshuis is ontsnapt, probeert ze haar geboorteland Armorië te ontvluchten.
In het gezelschap van de mysterieuze memolynx, een uiterst zeldzaam magisch diertje dat gedachten kan lezen en mensen en dieren kan manipuleren, gaan ze op zoek naar Valdemars vermiste vader. Hun tocht leidt naar de ruïnes van de stad van de Para Enterith, een mythisch volk van wijzen, waar het geheim zou liggen om een einde te maken aan de oorlog. Een geheim dat alleen maar ontcijferd kan worden met de hulp van een memolynx.
Maar de Armorische kapitein Braga en zijn soldaten stellen alles in het werk om te verhinderen dat Lissanda en haar reisgenoten levend hun doel bereiken...