Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book reveals that speaking performance of one is mainly related to his/her knowledge of the words. The researcher himself as the one, who has an experience of teaching English language for many years, has felt in action that vocabulary and speaking are closely and extensively related to each other. This book would be of benefit to English Language learners to promote their knowledge of vocabulary which leads to a better level of speaking skill and also would help both teachers and learners as Shokrollahi and Baradaran (2014) have maintained that, "Teachers should carefully assist learners to make appropriate choices and to motivate them to expand their capabilities by considering them as active participants in the teaching and learning process"(p.25).