• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Knowledge Enterprise, The: Innovation Lessons from Industry Leaders (2nd Edition)

Knowledge Enterprise, The: Innovation Lessons from Industry Leaders (2nd Edition)

Edward Huizenga
Hardcover | Engels | Technology Management | nr. 24
€ 103,95
+ 207 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Knowledge Enterprise is a unique second edition about mastering business innovation. Industry-leading companies reveal the secrets and lessons of transition leadership, the importance of customer engagement and the power of open innovation. Building on the success of the first edition, this book extensively develops the concept of the knowledge enterprise and business innovation.The knowledge enterprise identifies the critical elements of the strategies and organisational dynamics relentlessly pushing all parts of the corporation towards breakthrough innovations. It is about mastering innovation as the driving force to make a difference to society, people and healthcare.Where to play and how to win? Traditional approaches don't work. The book elaborates on the roadmap for future growth, the strategic choices and the change-provoking practices needed to realise the next level of company growth.The second edition also reprises how the knowledge enterprise creates competences and assets that make the company distinctive to enter new business and markets.The latest management thinking is integrated with intriguing, and entirely new, real-world examples. With vivid stories from leading companies like Royal DSM, High Tech Campus Eindhoven, Newtricious and Janssen Pharmaceutical companies of Johnson & Johnson, this edition reveals how to master business innovation and reinvent industry boundaries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 24

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781783265428
Verschijningsdatum:
1/12/2014
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
517 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 207 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.