Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This Book discusses basics of Knowledge, Knowledge Management viz., concepts, issues, creations and transformation. The implication of Knowledge Management on Human Resources and Organization is also elaborated in this book. The correlation between KM and economic growth with the help of social and economic indicators between the developed and developing countries are also described in this book. Lastly book provides the brief information about knowledge audit and its components i.e knowledge need analysis, knowledge inventory analysis, knowledge flow analysis and knowledge mapping. The role of knowledge auditor and the knowledge audit methodology also described.The case studies of the different organization are describing in the last chapter of this book, which will help the knowledge auditors. The 8 "C"s audit i.e connectivity, content, community, culture, capacity, cooperation, commerce and capital are explained with the suitable examples.