Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Organizational influence is a two-way exchange: Organizations cannot accomplish their goals if they cannot influence their members to do the right things. And the members, of course, cannot do the right things-and satisfy their needs-if they can't influence what goes on in their organizations. This survey enables members to assess four key aspects of their organization that they may need to influence less or more than they do now: (1) formal systems inside each work unit, (2) formal systems outside each work unit, (3) informal systems inside each work unit, and (4) informal systems outside each work unit. After taking and self-scoring this survey (about 30 minutes), work groups can decide how changing the balance of influence among these four domains will improve both their performance and job satisfaction.