Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The media forges a direct link between the public and emergency organizations and plays a very important role in disseminating vital information to the public before, during and after disasters. The media assists in the management of disasters by educating the public about disasters; warning of hazards; gathering and transmitting information about affected areas; alerting government officials, relief organizations and the public to specific needs; and facilitating discussions about disaster preparedness and response for continuous improvement. To help the media fulfill these roles, direct working relationships between the media and disaster management organizations should be established and maintained. Experience shows that regular interactions with the media before a disaster strikes, aids the effective flow of information and lays the groundwork for effective working relationships in the aftermath of a disaster.