Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
We fight so hard to become teachers. We go to school for years, student teach, take multiple certification tests, and finally land a position. Then, in less than five years, half of us will leave the profession. With a high attrition rate, it is critical to identify why new teachers migrate or leave. Dr. Turner's research crosses thirty different Georgia school districts to ascertain the perceptions of new teachers and migrating veteran teachers and to identify the efficacy of induction programs and the affect of variables on the choice to stay, leave education, or migrate.