Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Each year, the Journal of Music Teacher Education provides music teacher educators and others interested in the training of music teachers with information on the latest issues, trends, and research in music teacher education. The journal, which is available online to all members of MENC: The National Association for Music Education, is now being offered as a paperback yearbook comprising all articles in a volume year. The 2007 Journal of Music Teacher Education Yearbook includes all the articles and columns from Volume 16 of the journal, published online in Fall 2006 and Spring 2007. The articles cover a variety of topics related to music teacher education, such as professional development, the National Association of Schools of Music standards for teacher education, music for students with special needs, interaction between university and public school music teachers, the attrition and retention of music educators, and mentoring graduate teaching assistants. The following authors are featured in the 2007 Yearbook: James R. Austin, Vicki D. Baker, Elizabeth L. Braun, Frederick W. Burrack, Suzanne Burton, Jeffrey E. Bush, Don Ester, Jere L. Forsythe, William E. Fredrickson, Gena R. Greher, Rhonda S. Hackworth, Janice Killian, Daryl W. Kinney, Maureen T. Makowski, Carol McDowell, Izzet Mergen, Jennifer Scott Miceli, James B. Morford, Jessica Napoles, Martha Rowe, John W. Scheib, Elise Sobol, Kimberly VanWeelden, Jennifer Whipple