Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Spanning 1989 to 2009, this anthology collects the influential writings of American artist, musician and critic John Miller (born 1954), which have been lauded by Bruce Hainley in Artforum as "a pungent intervention into the ideologies of beauty, representation and looking." Ranging from reviews and cultural essays to theory and artist's statements, Miller's writings distinguish themselves from other styles of art criticism insofar as they relate to his larger artistic concerns with the social context of the art object and its sociopolitical ramifications as a commodity (as the title of this volume implies); they are also deeply informed by Miller's vast knowledge of art history and popular culture. More recently, Miller has entered into close dialogue with Dan Graham, Bob Nickas and Nicolas Guagnini. Many of the essays collected here--such as his contributions to the German magazine Texte zur Kunst--appear in English for the first time.