Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The function of ethnic studies education in K-12 schools remains a deeply contentious issue within the U.S. Often based on university ethnic studies courses, its focus on the lived experiences of Black, Latino, Indigenous, and Asian/Pacific Islander communities is predictably the target of much conservative commentary, leaving its disregard for the lives of American Jews underexplored. Focusing on how this absence correlates with the rising spate of antisemitism within the U.S., Jewish Inclusion in Ethnic Studies Education provides a clarifying re-examination of the current issues and oversights affecting ethnic studies teaching. In doing so, Daniel Ian Rubin illuminates the possibilities a reformed ethnic studies program offers for eliminating antisemitism among the next generation.