Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Bien se comprendre et s’écouter semble plus que jamais un chemin difficile. Sortir satisfait et apaisé d’une conversation, d’une réunion, voire d’une soirée entre amis dépend beaucoup de la qualité de notre écoute et des questions qui alimentent nos échanges. Ce livre est une invitation à interroger nos manières de questionner et nos habitudes d’écoute. Car écouter et questionner disent beaucoup de nous. Et les enjeux sont considérables dans notre vie personnelle comme professionnelle, notamment quand il s’agit de négocier, de prendre une décision ou de surmonter une situation tendue. Vous trouverez dans ce livre tout ce qu’il faut savoir pour maîtriser l’art de questionner et adopter des attitudes d’écoute appropriées et constructives. Un livre plein d’exemples concrets pour mieux s’écouter et se comprendre