Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Posters circulated in Japan simultaneously with the country's swift reconstruction and economic revival after the Second World War. If the first generation of poster designers was mostly guided by western modernism, searching for a universal and functional way of communication, the following generations from the 1970s onwards increasingly drew on their own pictorial tradition and maintained marked individual approaches. This was not least a reaction to the west's fascination with a poster culture with very different parameters and arguments. Until today, the Japanese poster functions most notably as a highly aesthetic image advertisement and indoor medium, presupposing the conception of the designer as an artist.