Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As we know that Globalization has created new opportunities for companies to enter new foreign markets to improve product growth and profitability. Due to these reasons not only large companies but also small and medium size companies are also interested for foreign investment. Medium size companies often do not have sufficient resources and experiences to investigate a major investment decision. It is always important to develop a decision making structure in order to invest into a new companies situated into foreign country. The aim of the book is to develop a decision structure which can help medium size German companies to enter into the new foreign (Turkish non-life insurance) market for investment.