Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It remained for Nazi Germany to design the most satanic psychological experi- ment of all time, the independent variables consisting of brutality, bestiality, physical and mental torture on an unprecedented scale. What were the effects of this massive assault on the human spirit, on man's ability to assimilate such experiences, if he survived physically? While the terror of the Nazi concentration camps has been indelibly engraved in the history of Western civilization as its most shameful chapter, little systematic study has been addressed to the subsequent lives of that minority of inmates who were fortunate enough to escape physical annihilation and lived to tell about their nightmare. Dr. PAUL MATUSSEK, a respected German psychiatrist, aided by a small group of collaborators, performed the task of identifying a group of victims (mostly Jews but also political prisoners), who, following their liberation, had settled in Germany, Israel, and the United States. By careful interviews, questionnaires, and psychological tests he brought to bear the methods of sensitive clinical inquiry on the experiences of those who dared to reminisce and who were sufficiently trusting to share their feelings and memories with clinical investigators. It is a telling commentary that many people, even after the passage of years, refused to respond.