• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Internet and Surveillance

The Challenges of Web 2.0 and Social Media

€ 305,45
+ 610 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Internet has been transformed in the past years from a system primarily oriented on information provision into a medium for communication and community-building. The notion of "Web 2.0", social software, and social networking sites such as Facebook, Twitter and MySpace have emerged in this context. With such platforms comes the massive provision and storage of personal data that are systematically evaluated, marketed, and used for targeting users with advertising. In a world of global economic competition, economic crisis, and fear of terrorism after 9/11, both corporations and state institutions have a growing interest in accessing this personal data. The contributions in this book provide a comprehensive look at issues that are redefining our entire concept of privacy and surveillance.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415891608
Verschijningsdatum:
23/09/2011
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 231 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 610 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.