Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Internationalisation of the curriculum has emerged in universities as an educational response to globalisation and increased international student mobility. Many universities now seek to produce graduates with the perspectives and capabilities to function as global professionals. Yet little is known about the ways in which academics develop international approaches to teaching or how university students develop international perspectives and capabilities. This book provides an analysis of three programs involving study abroad and global learning at universities in Australia and Singapore. Issues that emerge as significant include the importance of appropriate theoretical frameworks, the alignment of assessment policy and practice across partner institutions, and the development of student learning communities. Approaches are provided that enable academics and administrators to develop policy and strategies for the internationalisation of higher education courses and programs.