Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines the tensions inherent in Australian children's television drama production and Australian cultural policy in a multi-channel international television marketplace. Australian children's programming has traditionally exported well to European countries and these markets are crucial to its financial viability. However, although the provision of high quality children's programming remains a key objective of Australian policy makers, and is enforced through local content quotas, European channels are becoming less interested in purchasing this type of material. International sales and co-production agreements are crucial to the production of Australian children's programs but look set to decrease. Therefore if Australian governments remain convinced that such programming must be produced locally, it is likely further financial assistance will have to be rendered to Australian producers.