Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This new textbook for B.A. courses provides a rapid overview of decision-making conditions in international management - in a deliberately concise form and fully focused on explaining both study-relevant and practical economic matters for the reader. The first part initially presents the theoretical foundations of international business activity. The second section analyses the economic, political and cultural frameworks for international business, and in the third part decision-making options for international companies are presented in a function-related way. The book's special approach lies in the way it integrates business and economic content into economic arguments in the spirit of 'business economics' and an 'economics of strategy'. Tips for solving the exercises are included under 'additional material'. Lecturers are able to download additional materials from a password-protected web site.