Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The twenty-sixth volume in the most prestigious series of annual volumes in the field of industrial and organizational psychology, providing authoritative and integrative reviews of the key literature in the field
All chapters written by established experts and all topics carefully chosen to reflect the major concerns in both the research literature and in current practice
Presents developments in such established areas as stress and well-being, consumer behavior, employee trust, deception and applicant faking, the assessment of job performance and work attitudes, and the employment interview
Newer topics explored include methodological issues in the development and evaluation of multiple regression models, and the psychological impact of the physical office environment
Each chapter offers a comprehensive and critical survey of the chosen topic, and each is supported by a valuable bibliography