Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Management
  4. International Luxury Brand Strategy

International Luxury Brand Strategy

Pierre Xiao Lu
Paperback | Engels
€ 83,95
+ 167 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book looks at luxury brand management and strategy from theory to practice and presents new theoretical models and solutions for how to create and develop a worldwide luxury brand in the twenty-first century.

The book gives an overview of how a luxury brand is created through the understanding and application of economic rules and through firms adopting new management models across multiple business dimensions. It also explains the application of theories and models and illustrates specific issues through case studies drawn from international markets such as China and France. The Chinese cases provide unique opportunities and insights into how these new luxury brands were created and how they have benefited from the international market over time.

From the international brand management perspective, this book is a useful reference for anyone who wants to learn more about luxury brand management and to better understand how the international market has evolved and how products may change the rules of the game.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
242
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138614840
Verschijningsdatum:
22/11/2021
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
353 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 167 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.