• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Computerwetenschappen
  5. Intelligent Information Integration in B2B Electronic Commerce

Intelligent Information Integration in B2B Electronic Commerce

Borys Omelayenko, Ying Ding, Michel Klein, Alan Flett, Ellen Schulten, Mike Brown, Guy Botquin, Gloria Dabiri
€ 167,95
+ 335 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Internet and web technology penetrates many aspects of our daily life. Its importance as a medium for business transactions will grow exponentially during the next few years. In terms of the involved market volume, the B2B area will hereby be the most interesting area. Also, it will be the place, where the new technology will lead to drastic changes in established customer relationships and business models. In an era where open and flexible electronic commerce provides new types of services to its users, simple 1-1 connections will be replaced by n-m relationships between customers and vendors.
This new flexibility in electronic trading will generate serious challenges. The main problem stems from the heterogeneity of information descriptions used by vendors and customers, creating problems in both manual trading and in direct 1-1 electronic trading. In the case of B2B market places, it becomes too serious to be neglected. Product descriptions, catalog formats and business documents are often unstructured and non-standardized. Intelligent solutions that mechanize the structuring, standardizing, aligning, and personalizing process are a key requisite for successfully overcoming the current bottlenecks of B2B electronic commerce while enabling its further growth. Intelligent Information Integration in B2B Electronic Commerce discusses the main problems of information integration in this area and sketches several technological solution paths.
Intelligent Information Integration in B2B Electronic Commerce is designed to meet the needs of a professional audience composed of researchers and practitioners in industry and graduate level students in Computer Science.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 710

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781441953056
Verschijningsdatum:
8/12/2010
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
231 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 335 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.