Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book explores the relationship between culture and design, a topic on which there is little previous research. Evidence from the literature shows that users around the world are no longer settling for standardised products and they want differentiated products and services. The pinnacle of good product design innovation is when it is grounded on the sensitive cultural analysis of users culture. A culture-orientated design model has been proposed to assist designers and design educators to consciously integrate culture in their design practice. The framework demonstrates how to specify, analyse and integrate socio-cultural factors in the early stages of the design process by advancing local thought, content and solutions. It advances a new approach to design education, theory, research and practice. It emerged that culture can be used as a resource of information and a source of inspiration for product innovation that connects with users traditions. The findings show that culture-orientated products have meaningful content that reflects users lifestyles, provides them with symbolic personal, social and cultural values to facilitate product acceptance.